Η Zoë Kravitz είναι στο ELLE: «Η ουσία του να είσαι ζωντανός είναι να ζεις τη ζωή και να παίζεις μαζί της»

0
41
Η Zoë Kravitz είναι στο ELLE: «Η ουσία του να είσαι ζωντανός είναι να ζεις τη ζωή και να παίζεις μαζί της»
Η Zoë Kravitz είναι στο ELLE: «Η ουσία του να είσαι ζωντανός είναι να ζεις τη ζωή και να παίζεις μαζί της»

Δεν περίμενα ποτέ ότι η Zoë Kravitz θα μιλούσε για την οικογένειά της από την αρχή της συνομιλίας μας. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι ακολουθεί τον δικό της δρόμο και ότι τώρα είναι η στιγμή της. Γρήγορα αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για μια γυναίκα που δεν σταματά να ανακαλύπτει τον εαυτό της. Άλλωστε, πώς θα μπορούσε η κόρη του διάσημου ροκ σταρ Lenny Kravitz και της πανέμορφης ηθοποιού Lisa Bonet να μην είναι αυθεντική, ειδικά όταν έχει συνειδητοποιήσει ποια είναι.

«Όταν ήμουν γύρω στα 20 ένιωθα κάπως αμήχανα για το επίθετό μου», αποκαλύπτει η ίδια, 33 χρόνων σήμερα, τα πρώτα λεπτά της συνάντησής μας στο εστιατόριο Polo Lounge του Beverly Hills Hotel. «Ο κόσμος πάντα νόμιζε ότι αν έπαιρνα μια δουλειά, ήταν εξαιτίας του ονόματός μου, κι αυτό ήταν σκληρό για εμένα. Ωστόσο ήταν κι ένα προνόμιο: βρήκα εύκολα ατζέντη. Δεν θα υποκριθώ λέγοντας ότι το επίθετό μου δεν με βοήθησε να μπω στον χώρο. Αλλά ξέρω ότι δούλεψα σκληρά και θυμάμαι ότι, ως παιδί ακόμα, έδινα παραστάσεις στο σπίτι του παππού μου. Κι αυτό δεν έχει σχέση με την οικογένειά μου αλλά με το ότι αγαπούσα αυτό που έκανα». Με την πάροδο του χρόνου, στην πορεία της, όπως λέει η ίδια: «Έπρεπε να αποδείξω όχι μόνο στον κόσμο, αλλά και στον εαυτό μου ότι αξίζω μια θέση στη βιομηχανία του θεάματος. Είμαι περήφανη για την καταγωγή μου και πλέον μου αρέσει όταν οι άλλοι με ρωτάνε για τους γονείς μου. Δεν απαντώ “ας μη μιλήσουμε γι’ αυτό”, αντιθέτως λέω “είναι φανταστικοί. Είμαι ευγνώμων που είμαι παιδί τους. Αλλά ανήκω και στον εαυτό μου”».

Τοπ δεμένο στη μέση, bra top και σορτς, όλα Givenchy. Τσόκερ με μεταξωτό λουλούδι, NEW YORK Vintage. Δαχτυλίδι, Van Cleef & Arpels. Beauty Τip: Για αψεγάδιαστη όψη και ταυτόχρονη αντιηλιακή προστασία της επιδερμίδας του προσώπου, απλώστε με ένα υγρό σφουγγαράκι το φον ντε τεν Beauty All Hours Foundation SPF 20 του Yves Saint Laurent.

Αυτή η άποψη είναι πολύ χαρακτηριστική της Kravitz: αυθεντική, χωρίς να απολογείται και χωρίς να προσπαθεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες κανενός για το πώς θα ‘πρεπε να είναι – ακόμη κι αν η ίδια αναζητά την αληθινή Zoë «Υπάρχει πολλή ομορφιά στο να παραδέχεσαι ότι δεν έχεις ιδέα για το τι συμβαίνει», λέει χαμογελώντας. Αυτό μπορεί να είναι αλήθεια, αλλά για τους περισσότερους από εμάς δεν είναι εύκολο να κάνεις την αβεβαιότητα να δείχνει cool.

Έρχεται στη συνέντευξή μας φορώντας ένα γκρι T-shirt μάρκας The Row, μαύρο τζην παντελόνι, ένα XL μαύρο σακάκι από την μπουτίκ Egg του Λονδίνου και σανδάλια πλατφόρμες μάρκας Soda. Οι λεπτές κοτσίδες της αγγίζουν τους ώμους της και δεν φοράει καθόλου μέικαπ, εκτός από ένα ίχνος μπρονζέ σκιάς στα μάτια. Κρατάει μια τσάντα του οίκου Saint Laurent, του οποίου είναι η μούσα από το 2017. «Είναι ζόρικα», λέει για τα κομμάτια του brand. «Είχα πάντα καλή σχέση με την αρσενική πλευρά του εαυτού μου κι αυτό είναι κάτι που υιοθετεί και ο οίκος. Για εμένα, αυτό είναι πολύ cool και σέξυ».

Φόρεμα, Marni. Σκουλαρίκια, Maria Tash.

Έχουν περάσει σχεδόν επτά χρόνια από την τελευταία φορά που συναντηθήκαμε για συνέντευξη, αλλά είναι ακριβώς όπως τη θυμάμαι. Μιλάει γρήγορα όταν ενθουσιάζεται με κάτι. «Αυτός δεν είναι ο Larry David;” (σ.σ. διάσημος ηθοποιός και παραγωγός της τηλεόρασης), ρωτάει κοιτάζοντας κάποιον πελάτη του εστιατορίου. «Μοιάζει με τον Larry David, αλλά δεν είναι αυτός. Καταλαβαίνετε για τι μιλάω; Θα πέθαινα αν ήταν αυτός. Έχω εμμονή μαζί του». Είναι πάντα γλυκιά, στυλάτη, ήρεμη, με θέληση να κάνει πράγματα. Μόνο που τώρα υπάρχει περισσότερη αγριάδα στα όμορφα καστανά της μάτια. Το 2019, φορώντας μια νυφική τουαλέτα του οίκου Alexander Wang, παντρεύτηκε τον ηθοποιό Karl Glusman στο σπίτι του πατέρα της στο Παρίσι. Δεκαοχτώ μήνες αργότερα, πήρε διαζύγιο. Και ενώ αυτό το ρομαντικό κεφάλαιο της ζωής της έκλεινε, η καριέρα της απογειωνόταν. Αφού παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής στο Conservatory of Theatre Arts στο Purchase College της Νέας Υόρκης, αρχικά έπαιξε δεύτερους ρόλους σε blockbusters όπως το X-Men: Η Πρώτη Γενιά του 2011, Η Τριλογία της Απόκλισης: Οι Διαφορετικοί του 2014 και το Mad Max; Fury Road του 2015.

Κάπα και εσώρουχο, όλα Loewe. Δαχτυλίδια, Bea Bongiasca.

Η αναγνώριση, ωστόσο, ήρθε με τη συμμετοχή της στη σειρά Big Little Lies του HBO, όπου πρωταγωνιστούσε μαζί με τις βραβευμένες με Όσκαρ Meryl Streep, Nicole Kidman, Reese Witherspoon και Laura Dern. Στη συνέχεια, με τον ρόλο της Rob, μιας ιδιοκτήτριας καταστήματος δίσκων στη σειρά High Fidelity του Hulu το 2020 (μεταφορά της ομώνυμης ταινίας), συνέχισε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της, καθώς δεν ήταν μόνο το πρώτο όνομα του σίριαλ, αλλά και μία από τους παραγωγούς και τους σεναριογράφους. Η σειρά σταμάτησε έπειτα από μία σεζόν, γεγονός που οδήγησε την Kravitz να ασκήσει κριτική στο κανάλι κατηγορώντας το για συντηρητισμό ως προς τη συμπερίληψη διαφορετικοτήτων στις παραγωγές του. «Όλα καλά. Τουλάχιστον το Hulu έχει κι άλλες εκπομπές με πρωταγωνίστριες έγχρωμες γυναίκες που μπορούμε να δούμε. Τι, όχι;», έγραψε ειρωνικά στο Instagram. «Δεν κατάλαβαν ποτέ τι ήταν αυτή η σειρά και πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί», λέει τώρα, πίνοντας μια γουλιά Aperol Spritz. «Oι επιστολές, τα μηνύματα, οι άνθρωποι στον δρόμο, οι γυναίκες σαν κι εμάς αγαπούσαν τη σειρά. Σήμαινε κάτι γι’ αυτές. Η διακοπή της ήταν μεγάλο λάθος», καταλήγει.

Ολόσωμη φόρμα, Saint Laurent by Anthony Vaccarello. Beauty Τip: Κάντε την επιδερμίδα σας να ακτινοβολεί εφαρμόζοντας με τον παράμεσο ψηλά στα ζυγωματικά λίγο από το highlighter Touche Éclat All-Over Brightening Pen του Yves Saint Laurent.

Παρ’ όλα αυτά, η καριέρα της δεν ζημιώθηκε. Κάθε άλλο… Αυτόν το μήνα θα τη δούμε ως Selina Kyle (Catwoman) μαζί με τον Robert Pattinson στο φιλμ Βatman σε σκηνοθεσία Matt Reeves. Όταν ο ατζέντης της της μίλησε στο τηλέφωνο για τον ρόλο στα τέλη του 2019 θυμάται: «Είπα στον εαυτό μου “μην ενθουσιάζεσαι”. Κάτι που έμαθα από μικρή είναι ότι όταν κάποιος σε προσεγγίζει για έναν ρόλο, τις περισσότερες φορές δεν τον παίρνεις. Κι είναι σκληρό αυτό. Το ένστικτό μου πάντα μου λέει “δεν σου ανήκει ο ρόλος”». Κατά τη διάρκεια της οντισιόν, τα νεύρα της προστέθηκαν στον κυνισμό της. «Ο σκηνοθέτης μου έδωσε ένα κράνος μοτοσικλετιστή λέγοντάς μου: “Μπες μέσα, βγάλ’ το και παίξε τη σκηνή”. Κι εγώ σκεφτόμουν: “Έτσι θα χάσω τον ρόλο. Το κράνος θα σφηνώσει στο κεφάλι μου και θα δείχνω χάλια. Θα πω τα λόγια μου, αλλά με το κράνος θα τα κάνω θάλασσα”». Δεν έγινε έτσι όμως. Όταν τελικά πήρε τον ρόλο, ο Reeves της είπε απλώς: «Είσαι η Catwoman». Ο σκηνοθέτης θυμάται την οντισιόν: «H Zoë το είχε στο πρόσωπό της. Είχε προετοιμαστεί τόσο πολύ και έπρεπε απλώς να το αφήσει να συμβεί. Το είχε ήδη όταν ερχόταν στις πρόβες». Στα γυρίσματα, συνέχισε, «δεν υπήρξε ούτε μια στιγμή που να δείχνει συγκρατημένη ή ανασφαλής. Έχει καλό ένστικτο, είναι τρομερά έξυπνη, αστεία, τίμια, μετριόφρων και είχε φοβερές ιδέες για την εξέλιξη του χαρακτήρα που υποδύεται. Είναι μια σπουδαία και δημιουργική συνεργάτιδα».

Φορώντας τις εμβληματικές μπότες της Catwoman, που προηγουμένως είχαν φορέσει οι Eartha Kitt, Michelle Pfeiffer, Halle Berry και Anne Hathaway, η Kravitz σκεφτόταν: «Είναι τρελό. Οι φαν μου είχαν ενθουσιαστεί. Μετά την ανακοίνωση της συμμετοχής μου, είχα περισσότερα τηλεφωνήματα απ’ ό,τι στα γενέθλιά μου». Εξίσου… τρελή ήταν και η σιλουέτα που έπρεπε να αποκτήσει για τον ρόλο. Έπειτα από τα καθημερινά 8ωρα γυρίσματα, συνέχιζε την εξάσκηση στο σπίτι για τρεις ώρες. «Προφανώς όφειλα να δείχνω τέλεια με την εφαρμοστή ολόσωμη φόρμα, αλλά έπρεπε και να μπορώ να κάνω οτιδήποτε στην ταινία», λέει και συνεχίζει: «Έπρεπε να είμαι δυνατή, πιο δυνατή από ποτέ. Μου άρεσε αυτό, να βλέπω για τι είμαι ικανή. Ένιωθα αυτοπεποίθηση και ήξερα ότι θα τα ‘δινα όλα».

Ολόσωμο μαγιό, Schiaparelli. Δαχτυλίδι, Cartier. Βeauty Τip: Αποκτήστε ζουμερά, σαρκώδη και σωστά ενυδατωμένα χείλη ταμπονάροντας επάνω τους ελαφρώς το κραγιόν Rouge Pur Couture The Slim Sheer Matte στην απόχρωση Natural Pink του Yves Saint Laurent.

Λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής του The Batman, τα γυρίσματα σταμάτησαν λόγω της πανδημίας, αναγκάζοντας την Kravitz να παραμείνει στο Λονδίνο για τρεις μήνες. Το πατρικό σπίτι στο Μπρούκλιν ανακαινιζόταν, κι έτσι, όταν τελικά επέστρεψε τον Ιούνιο του 2020 πήγε κατευθείαν στη βόρεια Νέα Υόρκη με τον σύζυγο και τον σκύλο τους. Η ίδια λέει ότι αυτή η απομόνωση της έδωσε τον χρόνο να σκεφτεί. «Η ζωή μου άλλαξε μετά απ’ αυτό», εξηγεί η ηθοποιός, το διαζύγιο της οποίας εκδόθηκε τον Αύγουστο του 2021. «Ήταν ένα δώρο για εμένα αυτός ο χρόνος». Τη ρωτώ αν η ήσυχη ζωή στα προάστια και η απομόνωση έφεραν στο φως κάποια πράγματα για τη σχέση της που αγνοούσε μέχρι τότε. «Δεν θέλω να μιλήσω γι’ αυτό» λέει και συνεχίζει: «O Karl είναι θαυμάσιος άνθρωπος. Ο χωρισμός δεν έχει να κάνει μ’ εκείνον, αλλά περισσότερο μ’ εμένα που εξακολουθώ ν’ αναρωτιέμαι και να ανακαλύπτω ποια είμαι. Σε αυτή τη διαδικασία αναζήτησης βρίσκομαι τώρα». Πλέον, την ηρεμία που έφεραν τα 30 της χρόνια, η Kravitz την αποκαλεί «το γλυκό σημείο». Νιώθει ανακούφιση που δεν βρίσκεται πια στη δεκαεατία των 20. «Ποτέ δεν θα γυρνούσα πίσω. Ήμουν μπερδεμένη τότε», παραδέχεται. «Οι επιλογές μου δεν γίνονταν σύμφωνα με αυτό που θεωρούσα καλό για εμένα. Τώρα βρίσκομαι στη φάση που αναρωτιέμαι τι πραγματικά θέλω. Είναι σημαντικό πλέον να σταματήσω για ένα λεπτό και να σκεφτώ “ίσως θα έπρεπε να το κάνω διαφορετικά αυτό και να δω πώς νιώθω”».

Η απουσία της από το Instagram στα τέλη του 2021 ήταν μια αναγκαιότητα, καθώς κάποιοι την κατηγόρησαν ότι στο Met Gala της ίδιας χρονιάς έδειξε «πολλή σάρκα» φορώντας ένα μεταλλικό, διχτυωτό φόρεμα Saint Laurent. «Το να μη νιώθεις άνετα με το ανθρώπινο σώμα είναι δείγμα της πλύσης εγκεφάλου που έχουμε υποστεί. Πρόκειται απλώς για ένα σώμα. Όλοι έχουμε», ήταν η απάντηση της ηθοποιού σε ένα σχόλιο. «Το γεγονός ότι ο κόσμος νομίζει ότι αυτό που λέει δεν σε επηρεάζει, γιατί δεν σε θεωρεί άνθρωπο από τη στιγμή που είσαι διάσημος, είναι παράλογο», λέει και συνεχίζει: «Αλλά είμαι άνθρωπος και θέλω να υπερασπιστώ τον εαυτό μου». Σχεδόν μια εβδομάδα μετά το Gala, έσβησε όλες τις αναρτήσεις της στο Instagram, ενώ όλη την υπόλοιπη χρονιά πόσταρε μόνο μία φορά. «Αναρωτήθηκα μήπως δεν έπρεπε τελικά να φορέσω κάτι τέτοιο. Αλλά όχι, θα φοράω ό,τι θέλω, θα κάνω ό,τι θέλω. Αν αρχίσω τώρα να φοβάμαι για το τι θα πουν ή θα σκεφτούν οι άλλοι, θα πάψω να είμαι ηθοποιός. Δεν θα περνάω τα βιώματά μου στην τέχνη μου. Θα λειτουργώ εκ του ασφαλούς. Απλώς, χρειαζόμουν ένα διάλειμμα από το Instagram», αναφέρει.

Η Kravitz είναι αποφασισμένη να ακολουθήσει το χρονοδιάγραμμά της, λαμβάνοντας υπόψη και τις υπενθυμίσεις του βιολογικού της ρολογιού. «Όλοι κάποια στιγμή παύουμε να είμαστε τα παιδιά που έχουν μπροστά τους άπειρο χρόνο. Και ξαφνικά, ο γυναικολόγος σε ρωτάει αν θες να καταψύξεις τα ωάριά σου. Συνειδητοποίησα τότε ότι ποτέ δεν είχα σκεφτεί γύρω από αυτό. Βέβαια δεν αισθάνομαι καμία πίεση να αποκτήσω παιδιά μέχρι μια ηλικία, αν ποτέ αποκτήσω. Είναι απλώς η ιδέα των 30, ότι μεγάλωσες. Υποτίθεται ότι τώρα πρέπει να κάνεις παιδιά και να σταματήσεις να διασκεδάζεις, γιατί η διασκέδαση είναι για παιδιά. Για μια στιγμή το πίστεψα. Σκέφτηκα ότι δεν θα βγαίνω πια, απλώς θα κάθομαι σπίτι και θα μαγειρεύω». Όμως θέλω να συνεχίσω την περιπέτεια, να διασκεδάζω τις νύχτες και να βλέπω την ανατολή. Είναι ωραίο να ξέρω ότι δεν υπάρχει ένα τέρμα όπου πρέπει να φτάσω μια συγκεκριμένη στιγμή. Το παιχνίδι, η διασκέδαση είναι κάτι που ελπίζω να απολαμβάνω ακόμη κι όταν θα είμαι 70 χρόνων. Η ουσία του να είσαι ζωντανός είναι να ζεις τη ζωή και να παίζεις μαζί της. Δεν υπάρχει ηλικιακό όριο στο να περνάς καλά…».

Η επιθυμία της να ζήσει διαφορετικά κρυβόταν και πίσω από τη μετακόμισή της από το Μαϊάμι στη Νέα Υόρκη όταν ήταν 15 ετών. «Πήγαινα σε ιδιωτικό σχολείο όπου οι περισσότεροι συμμαθητές μου ήταν λευκά πλουσιόπαιδα που έκαναν πάρτι στα κότερα των γονιών τους. Φτιαχνόμουν και άκουγα Beatles», θυμάται από τα χρόνια της στη Φλόριντα όπου έζησε με τον πατέρα της, αφού είχε περάσει το μεγαλύτερο μέρος της παιδικής της ηλικίας με τη μητέρα της στην Καλιφόρνια. «Ένιωθα απομονωμένη, ενώ ήθελα να περιτριγυρίζομαι από καλλιτέχνες. Έτσι, είπα στον πατέρα μου: “Θέλω να φύγω από εδώ. Δεν είμαι ευτυχισμένη”». «Στη Νέα Υόρκη», συνεχίζει, «βρήκα τους ανθρώπους μου, με τους οποίους είμαστε ακόμα φίλοι. Τριγυρίζαμε στο Central Park, καπνίζαμε χόρτο κι εκείνοι έπαιζαν ακουστικές κιθάρες. Ήταν σαν ένα καλλιτεχνικό κοινόβιο». Αυτοί είναι οι στενοί της φίλοι, αυτοί στους οποίους τηλεφωνεί όταν τα πράγματα δυσκολεύουν. «Έχω απίστευτους φίλους και μια εξαιρετική σχέση με τους γονείς μου. Έτσι, έχω κάπου να καταφύγω, μαζί με τα συναισθήματά μου», λέει και ανάμεσα στους έμπιστους φίλους της αναφέρει τους Donald Glover, Ramy Youssef και Alicia Keys. «Κάτι που συζητάμε συχνά με τη Zoë είναι η κατανόηση της αξίας μας ως γυναίκες», λέει η Keys και συνεχίζει: «Υπενθυμίζουμε η μία στην άλλη ότι είμαστε ξεχωριστές, δυνατές και σημαντικές. Η πορεία της Zoë είναι ασύγκριτη και τόσο αβίαστη… Αποτελεί την απόλυτη ενσάρκωση της δημιουργικής ελευθερίας. Οτιδήποτε κάνει είναι φυσικό, έντιμο, αγνό. Είναι ο ορισμός του αληθινού καλλιτέχνη».

Μιλώντας για τα συναισθήματά της, η Kravitz λέει: «Υπάρχουν στιγμές που σκέφτομαι “ΟΚ, κάπνισα και ήπια ίσως περισσότερο απ’ ό,τι έπρεπε, ας δούμε τι γίνεται τώρα”. Αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να δω έναν ψυχολόγο. Και άλλες φορές σκέφτομαι ότι χρειάζεται να ξεφεύγω λιγάκι. Αλλά όλα αυτά είναι αναγκαία για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα». Το γράψιμο, επίσης, τη βοηθά να διαχειριστεί τα συναισθήματά της. Αυτό τον καιρό συνθέτει και ηχογραφεί το προσωπικό της άλμπουμ με τον φίλο της Jack Antonoff, στο Electric Lady Studio της Νέας Υόρκης. «Νιώθω ευάλωτη και λίγο φοβισμένη όσον αφορά αυτό το εγχείρημα, αλλά η μουσική με κάνει ευτυχισμένη», λέει για τα κομμάτια του δίσκου τα οποία μιλούν –ανάμεσα σε άλλα- για την αγάπη και την απώλεια.

Η ταινία Pussy Island της Metro Goldwyn Mayer, για το σενάριο της οποίας πέρασε πέντε χρόνια γράφοντας μαζί με τον κολλητό της, τον συγγραφέα E. T. Feigenbaum, είναι κάτι που επίσης τη γέμισε ικανοποίηση. Πρόκειται για ένα θρίλερ με μια σερβιτόρα που παρακολουθεί έναν ιδιόρρυθμο μεγιστάνα της τεχνολογίας. Αρχική έμπνευση για την ταινία ήταν «η απουσία συζήτησης γύρω από τον τρόπο με τον οποίο η βιομηχανία της διασκέδασης συμπεριφέρεται στις γυναίκες» εξηγεί η Kravitz και συνεχίζει: «Άρχισα να γράφω το σενάριο πριν από το κίνημα #MeToo και τον Harvey Weinstein. Έπειτα ο κόσμος άρχισε να μιλάει γι’ αυτό το θέμα, οπότε το σενάριο άλλαξε πολύ. Αναφέρεται περισσότερο στον αγώνα για εξουσία και στο τι σημαίνει αυτός. Το ξανάγραψα χιλιάδες φορές. Τελικά, όμως, τα καταφέραμε». Η ταινία αυτή, την οποία θα γυρίσει το καλοκαίρι, είναι και η πρώτη σκηνοθετική απόπειρα της Kravitz. «Υπάρχουν στιγμές που είμαι αγχωμένη», λέει «αλλά ξέρω την ιστορία τόσο καλά και προσπαθώ να εστιάσω λιγότερο στο αν κάνω καλά τη δουλειά μου και περισσότερο στις προθέσεις μου». Ο Steven Soderbergh, ο οποίος τη σκηνοθέτησε στο καινούριο θρίλερ Kimi (προβάλλεται τώρα στο HBO Max) δήλωσε ότι το Pussy Island θα είναι πραγματικά ξεχωριστό. «Η Kravitz έχει πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση της ισορροπίας και τη διακρίνει η περιέργεια. Αυτά δημιουργούν έναν συναρπαστικό συνδυασμό».

Στην ταινία της Kravitz, ο Channing Tatum υποδύεται τον δισεκατομμυριούχο. Η Kravitz δεν τον είχε συναντήσει ποτέ πριν από το κάστινγκ, αλλά πίστευε ότι θα ήταν «αρκετά γενναίος» για να πάρει τον ρόλο. «Βλέποντας τη δουλειά του και ακούγοντάς τον να μιλάει για την ταινία του, Magic Mike αλλά και το θεατρικό που ακολούθησε, σχημάτισα την άποψη ότι ήταν αρκετά φεμινιστής. Είναι από αυτούς που πρέπει να κρατήσεις σε κάποια απόσταση για να τους καταλάβεις. Δεν νομίζω να τον είδαμε ποτέ να υποδύεται έναν σκοτεινό τύπο και η ιδέα να τον δω σε τέτοιο ρόλο με ενθουσιάζει».

Όταν της μιλάω για το πλατύ χαμόγελο που έχει στις φωτογραφίες των παπαράτσι, στις οποίες είναι χεράκι χεράκι με τον Tatum, με διαβεβαιώνει πως «είναι ευτυχισμένη», αλλά σταματά εκεί όταν αναφέρομαι στις φήμες για τη μεταξύ τους σχέση. Ρωτάω τον Soderbergh, ο οποίος σκηνοθέτησε τον Tatum στο φιλμ Magic Mike, να προβλέψει τη μεταξύ τους χημεία στη μεγάλη οθόνη. «Υποθέτω πως θα το διασκεδάσουν, αλλά αν είσαι ζευγάρι και μπαίνεις σε τέτοια περιπέτεια, όλα τα στοιχήματα βγαίνουν χαμένα», λέει.

Είναι η Kravtiz αισιόδοξη σχετικά με τον έρωτα; «Είμαι αισιόδοξη για τη ζωή, κι αυτή πάει μαζί με τον έρωτα» λέει. «Σε όλες τις σχέσεις μου –φιλικές, ερωτικές, οικογενειακές- προσπαθώ να είμαι ειλικρινής. Μερικές φορές δεν γίνεται, αλλά δεν πειράζει από τη στιγμή που δείχνουμε στους άλλους ότι τους αγαπάμε. Τώρα μιλάει το 20χρονο που λέει: “Μπορώ να κάνω τα πάντα”. Πλέον είμαι σε ένα σημείο που ό,τι κι αν αισθάνομαι είναι εντάξει, όπου κι αν βρίσκομαι είμαι εντάξει», συμπληρώνει.

Μέσα στο εστιατόριο η Kravitz βλέπει ένα ζευγάρι ντυμένο στα μαύρα. Φορούν επίσης μεγάλα μαύρα καπέλα, όπως εκείνο του Slash, του κιθαρίστα των Guns N’ Roses. Τους παρατηρούμε για λίγο καθώς κάθονται στο τραπέζι τους, ξεχωρίζοντας ανάμεσα στη φλόραλ, art deco διακόσμηση της αίθουσας. «Βλέπετε; Δεν τους ενδιαφέρουν τα σχόλια» λέει η Kravitz. «Κάνουν ό,τι θέλουν. Έτσι θέλω να ζω κι εγώ…».

Φωτογράφος: Zoey Grossman For ELLE US
Styling: Alex White
Μακιγιάζ: Nina Park Μαλλιά: Nikki Nelms/Maui Moisture
Μανικιούρ: Betina Goldstein/The Wall Group
Set design: Danielle Von Braun
Παραγωγή: Zach Crawford/Crawford & Co


Πηγή