Οι αντρικοί χαρακτήρες μιλούν διπλάσια από τους γυναικείους στα role-play παιχνίδια

0
6

Στα role-play παιχνίδια, οι ανδρικοί χαρακτήρες μιλούν διπλάσιο χρόνο από τους γυναικείους, σύμφωνα με μια μελέτη ερευνητών από τα Πανεπιστήμια της Γλασκώβης και του Κάρντιφ. Αυτό υπογραμμίζει μια «ξεκάθαρη ανισορροπία μεταξύ των φύλων» στο gaming.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα λόγια των χαρακτήρων σε 50 παιχνίδια ρόλων που κυκλοφόρησαν σε μια περίοδο 34 ετών, από το 1986 έως το 2020.

Μετά την ακρόαση 6,2 εκατομμυρίων λέξεων από 13.000 χαρακτήρες, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 94% των παιχνιδιών που μελετήθηκαν είχαν περισσότερα παραδείγματα ανδρικών χαρακτήρων που μιλούσαν από ό,τι γυναικείων.

Ο Δρ Σον Ρόμπερτς, από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ, είπε ότι, αφού έλαβαν όλους τους διαλόγους, κατηγοριοποιώντας το φύλο κάθε χαρακτήρα, μπόρεσαν να μετρήσουν “πόσες λέξεις ήταν διαθέσιμες για κάθε φύλο σε κάθε παιχνίδι”.

Με αυτόν τον τρόπο, ήθελαν να «συγκρίνουν τον αριθμό των λέξεων που λέγονται από γυναικείους χαρακτήρες με τον αριθμό των λέξεων που λέγονται από άνδρες χαρακτήρες».

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι κατά μέσο όρο μόλις το 35% των λέξεων -λίγο πάνω από το ένα τρίτο- λέγονταν από γυναικείους χαρακτήρες. Αν και διαπιστώθηκε πως, με την πάροδο του χρόνου, οι γυναίκες μιλούν περισσότερο, εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το μισό της συνολικής ομιλίας. Το ποσοστό είχε αυξηθεί από 18% τη δεκαετία του 1980 σε 40% έως το 2020, αυξανόμενος κατά περίπου έξι τοις εκατό κάθε δεκαετία.

Τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Royal Society Open Science.

Πηγή